اولسن میوه کوه دوا صدمه دیده بود.
Suat ییلماز
MESH وضو ON هنگامی که شما نیاز SOCKS نظر از چهار فرقه است .
با در نظر گرفتن این موضوع نیز با اشاره به مش در پاهای برهنه را انجام خواهد داد . به مش در پاهای برهنه است فقط به فرقه شیعه عجیب و غریب نیست. ائمه اهل سنت است تا حدی به این نظر .
من بدین وسیله صدور نه به اندازه فقه را در ابعاد سیاسی و فلسفی تمرکز می کنند. از آنجا که از اندازه از کتاب فقه toplasan حذف پوست . در واقع، این موضوع یک موضوع مورد بحث نیست، بلکه به این دلیل از اهمیت عرضه به ایمان آمد شده است متناوب اندازه . گاهی اوقات یک کلمه به یک ارتش غرق . ایجاد درآمد در کوه می کند چشم را نشان نمی دهد ، طناب طناب نازک را با هم جدانشدنی است.
امروز اسلامی دلیل perişaniyet جهان برای این است که در 90 ٪ تا 10٪ در قرآن یافت ترک مسائل اساسی این است برخورد با مسائل پیچیده .
با شروع از یک درگیری عمیق بین فرقه های ما از بین بردن برخی از قصد . برای ایجاد برادری و محبت بین افرادی که به خود باور ، وسواس ، از تنگ نظری ، تعصب، برای بهبود یافتن از ...
در حالی که خواندن این مقاله ، شاید این پسر انحراف دین جدید ؟ آیا اختراع . شما ممکن است بگویید ، اما نمی گویم شما می توانید خجالت اگر شما کل مقاله را بخوانید .
بیایید سعی به توضیح این موضوع را با برخی از سوالات .
1 - ترجمه از قرآن ممکن است نادرست باشد ؟
مه 2-5 بود فرقه ای ؟
3 - معاویه برای انجام با موضوع باشد؟
4 - Bediuzzaman 12 امامان شیعه آیا روش ؟
5 - کدام امام جمعه اهل سنت مجاز به مش بودند.
6 - آیا حدیث مربوط به شبکه وجود دارد؟
7 - چه حدیث در مورد این موضوع ، و پس از آن من به فرقه خود من پیروی نمی کنند، شما چطور؟
8 - مش جوراب در ؟ و یا بر روی پاهای برهنه ؟ باید انجام شود.
9 - ما مش سیاه و سفید دانم آیا باید باشد؟
10 - من می توانم Hanifiy مقدس پای من ؟
11 - 12 امامان از دانشمندان اهل سنت از کتاب در کتابخانه ما اختصاص ندارد ؟
12 - پا را مجبور به شستن زباله های ما ؟
نظر 13 سعید ▪ نرسی است این مربوط به موضوع وجود دارد؟
حالا شما می گویند؛ ماده ساده از فقه می تواند هر چیزی برای انجام با سوالات فوق .
پاسخ این است : فلسفه کار را از همان ابتدا من اماده چاپ کردن است.
گاهی اوقات به سادگی جزء قرآن توصیف یک رویداد، آن را می سازد اشاره به رویداد کپک پودری .
پاسخ سوال 1 :
وعده غذایی از ریاست امور مذهبی . " ای اهل ایمان ! هنگامی که شما از خواب بیدار به دست دعا به صورت آرنج، سر مسح ، پاهای خود را تا پاشنه پا بشویید. " ( آل میده - 6 )
وعده غذایی از سلیمان ATES . " ای کسانی که ایمان ، ایستاده در نماز ( می خواهم به ) هنگامی که شما شستن دیگر : چهره شما و دستان خود را تا آرنج . به یاد داشته باشید مش : سر خود را و پاهای خود را تا پاشنه پا "
این دو غذا اشتباه است ...
از آنجا که هر دو درک خود را از وعده غذایی آیهاو می خواهد ما را به فرو برد.
آلیس در Bulaç'ın غذا به شرح زیر است . " ای کسانی که ایمان ، هنگامی که شما تا به دعا چهره شما و دستان خود را تا آرنج بشویید ، و به شما سر خود توری تا زمانی که هر دو پا در کفش پاشنه بلند ( yıkayın. ) "
علی BULAÇ گرفته شده برای شستن واژگان در پرانتز ، تاکید کرده اند که تفسیر آنها از حداقل یک گام به سمت راست نزدیک تر است، اما او متوقف نشد به تأمل در وعده غذایی درک خود را .
بنابراین ما می خواهم بگویم به شرح زیر است زمانی که شما البته با آب پاک ... از دیگران می گویند که مش ما ...
قرار دادن در چیزی است که در قرآن قرآن نیست ... مردم کمی از خدا می ترسم .
به این معنی که شما با سیان دریافت کنید، " ای کسانی که ایمان ، هنگامی که شما تا به نماز، با آرنج خود را با هم بشویید چهره خود را و دستها و سر خود را که آیا بخش مقدس پاهای خود را همراه با پاشنه خود را .
کنجاله صحیح به شرح زیر است . " ای کسانی که ایمان ، زمانی که شما به صورت تا نماز خود را ، دست های خود را بشویید تا آرنج ، پاشنه، و هر دو سر خود را تا پای خود را به خوبی مش نیست. "
بنابراین قرآن ، خدا را از دست و پا صحبت می کند فاغسل ( شستشو ) کلمه سر وامسحوا ( لطفا مش ) کلمه ای را برای پا استفاده می شود ، تنها " در اشاره به" استفاده استفاده کرده اند ، به طوری که پاهای خود را...
با توجه به این آیه شستن پا و یا مش به مورد چیزی ذکر نشده است روشن باشد.
در حال حاضر با پای پیاده شواهدی از آن جنگ است که .
فقدان دست و بازو و سر اختلاف مورد اشاره در این آیه است، زیرا خالص.
باز هم، آیه فوق ( سوره -6 ) بیشتر " در آب ، مگر اینکه شما در پیدا کردن زمین پاک تیمم ما به خوبی در چهره خود دارد، دست مش ما " توجه نخواهد داشت Teyemmü در کلمات پای من استفاده می شود، حتی کلمه حرکت صعودی نیز استفاده می شود . بنابراین مش را می توان اندام نوشته شده است. ( این یک نظر است )
پاسخ سوال 2 :
فرقه نیز ممکن است دا 5 6 7 د ... هنگامی که من تا به حال بسیاری از فرقه ، البته ، چرا که کمی اکنون منسوخ شده است . هر دو حضرت امام اعظم . شیعه جعفر صادق دوره دو ساله و " آن را برای دو سال نبود خنثی شد ابوحنیفه می گویند ، " ما می دانیم .
پاسخ سوال 3 :
درک از زمان حکومت معاویه ، خطر سلطان عثمانی ، نگه داشتن در کشتار برادران خود ، ته FER به دور از مسئله واقعی مسلمانان در قرآن تا از مداخله شده است برخورد با این مسئله است. امروز بسیاری از باورهای غلط در جهان اسلام ، یا بینش رخ داده است که سهم بزرگی در این Muaviye'nin . ( Essebeb مجرم طاس )
، " شستشو شستشو در هکتار ،" او گفت پس از دوره ، خصومت به Muaviye'nin اهل بیت " سیان گرفتن پای خود را مش " روش برای شکستن اگر چه نه برای خدا به کینه .
امروز وسواس ما دیده می شود در درجه توهین به مش دوباره سهم خود را از معاویه .
گفت: من ▪ نرسی هرتز . "شما نمی تواند که بنی امیه علیه اهل بیت ببینید که آیا آنها احتمال تمام راه بود. " او گفت. در واقع، پیامبر ما ، " O معاویه دست روز hükümranluk در برابر ref'etl مردم عبور است " ( این ref'etl هشدار از کسانی که انجام می شود ) و " پس از من خلافت را به مدت 30 سال پس از ملک من به دست اراده aMasonry . " ( SN نامه )
من قطع کوتاه این مطلب در اینجا من قصد دارم به آن را به عنوان یک مقاله جداگانه ..
آنها در حال حاضر شروع به نشان دادن خوانندگان به پیچ وتاب خوردن . "میوه کوهدرمانی برای درد این است . "
در هکتار من فکر می کنم من شیعه بود ، من خودم hanifi'y .
گفت: من ▪ نرسی هرتز . شیعه فکر می کند او کاملا آگاه است. بیایید نه عجولانه .
پاسخ به سوال 4 :
12 امام Bediuzzaman بسیار Mediha و خوشبختانه اصلی است. من حتی از امام علی به عنوان خوانده ام از Bediuzzaman نیز فوق العاده رشد در چشم من، وقتی که من در هرتز منابع فلاسک به عنوان خوانده شده . آلیس کوچک در چشم من است. استاد از علمای اهل سنت هم rağm در حال حاضر به خواندن آثار از 12 امام . به عنوان مثال: استاد Cevşenül برای کپلر " Zeynel Abidin که mervi " او می گوید. بنابراین استاد ما، اگر شما امروز به عنوان خوانده شده نیست، ما می تواند از Cevşen محروم . بنابراین شما نیاز به در 12 ائمه (ع) نقل شده است.
پاسخ به سوال 5 :
امام شفیع ، حنیف ، مالک و احمد بن حنبل و اهل سنت و نه اصحاب امام ابوحنیفه پیامبر ما . دو دانش آموز و امام ، امام محمد یوسف ، به نفع جوراب ساق بلند در مش نمی باشد . امام ابوحنیفه در آخرین لحظات اگر من مریض و مقدس پا " از کار من خودم مردم که قبلا ربوده شده بود ، " او می گوید. بنابراین نه صحابه چه کسی است؛ هرتز . علی ، عمار بن مسعود ، انس بن عمر آل - Bera ، بلال بن ابی EVF در ، بن سهل غمگین (ره) است که به خوبی این دوره از اجداد، Hasanül بصری ، سعید بن Museyyeb ابن JubayrEnneha ،Essevr این نظر موافقت کردند. برای جزئیات، ( چهار فرقه است Tab Vol.1 :254 -255 با توجه به فقه از Zuhayli Wahba )
با این حال، حضرت طبری و Fahreddîn رازی در امت در این زمینه مش رایگان قصد من می خواهم برای شستن پای خود است .
من نام او پر حرف نیست و یا خیلی بیشتر از ما اهل سنت که افکار است .
پاسخ سوال 6 :
در انس بن مالک " من تو را دیدم پیامبر ما ، در حالی که جوراب ساق بلند مش در " او گفت . ( البته، به انجام تخریب شده است. )
"پیامبر وضو و جوراب و کفش در خلف آنها "
( ابو داوود : Lustration 61 ، Tirmidhi : Lustration )
جستجو پس از رسول خدا پشت سر ما باقی مانده بود ملحق شد . در همین حال، زمان نماز وارد شده بود . ما همچنین در حال بدست گرفتن وضو، پای ما مثل مش بودند ، ( صحیح بخاری : 3،30 علوم ، Vudu 27.29 ، مسلمان : Lustration 25.28 . Muvatta : Lustration 5، ابو داوود : Lustration 46 )
Cerr ، وضو و زمانی که مش در مسحور به او : " آیا شما در ساخت مش در Mester " خواسته شد . او گفت : " بله آن بود، من تو را دیدم رسول خدا. پس از Bevlet از وضو، به عنوان پا وقتی که می آید به ، yıkamayıp ) در بالای مسحور مسح او گفت:'' . ( صحیح بخاری : نماز 25؛ مسلمان : Lustration 73 ، ( 272 ) ، Tirmidhi : Lustration 70 ، ( 93 )؛ نساء : Lustration 96 ، ( 1 ، 81 ) .
فرستنده شایعه است؛ "پیامبر (ص) وضو گرفتن جوراب بر مش در زمان نیز مسحور شد " Kutub ، من Sitte این روایت امام ابن تیمیه شما را از برخی از مشهور شاید ده نفر نقل کرده است.
و به این ترتیب بسیاری از حدیث وجود دارد. این محدثان اهل سنت است.
پاسخ سوال 7 :
واقعا وجود دارد هیچ اطلاعات روشن در دست شما ، و صلح و صفا قلب خود را در صورتی که زمان، مکان و با توجه به شرایط می تواند پا مش . به عنوان مثال، من گاهی اوقات خواهد شستن پای من گاهی مش .
پاسخ به سوال 8 :
مش همچنین می توانید در پاهای برهنه ، جوراب انجام شود ، به عنوان این ممکن است داشته باشد. با این حال، جوراب ضخیم ، به طوری که باید از بدن را نشان می دهد ، به عنوان مثال، مش جوراب زنانه ساقه بلند بدن در آب نباید در تماس است. جوراب بسیار نازک است. اگر نظر جمهوری . داشتن جوراب ضخیم ، ایستاده در بالا و پایین باید چرمی باشد. ( برای Zuhayli نگاه کنید )
سوال 9 پاسخ:
نیازی به گفتن نیست که ما می دانیم آن را به خوبی می مش . مش Mesabe جوراب ضخیم است.
پاسخ به سوال 10 :
در حال حاضر ، امامان مرام و منش خود را " مش " نیز لطفا . ترک کنار دانش و درک های قدیمی. سپس امام اعظم نمی کند، " اگر شما به نظر قوی از نظر من بیشتر، لطفا نگاه من را ترک کنند. "
پاسخ سوال 11 :
در حال حاضر این سوال در این دوره از این موضوع پاسخ داده شده است.
پاسخ سوال 12 :
بایه کمی است .... در حال حاضر بسیاری از آب می رود به پا . در ترکیه، تعداد نماز به طور منظم 5 بار در روز 10٪ است. ترکیه با جمعیت 8،000،000-80،000،000 ، هر چند من دعا می کنم 5 بار در روز. پا وضو گرفتن زمانی که در 1 لیتر از آب مورد استفاده به مقدار متوسط شسته شوند. 8.000.000x1 = 8،000،000 لیتر . گرفته شده 5 بار در روز برای wudu . 5x8.000.000 = 40000000 لیتر . (A روز صرف شده در آب ) = 40،000 M3 از آب . بنابراین این ایده را می توان در مناطقی که آب کمیاب است استفاده شود.
پس ... پس چه چیزی شما مش پای ما ؟ اجازه دهید . بله ، هیچ ذهن وجود دارد ، عمدتا به دلیل پیامبر (SaaS) در ساخته شده است . چگونه به Hanifilig به بهانه فوری شفیع ، حنابله در حال حاضر اگر حنیف ، به طوری که آنها می توانید جعفری فرقه تقلید . از آنجا که آن فرقه است . حقوق و همچنین به عنوان یک فرقه . شما نه تنها می تواند کاهش 5 فرقه گفت . پس از آن به هر فرقه وارد کنید ممکن است اشتباه باشد . یک مسجد در نزدیکی خانه اش وجود دارد و او امام از الجعفری است ، البته در پشت اراده امامدعا . البته، آن را جعفری به شما باید شجاعت به دنبال نماز شما داشته باشد.
من پشت در جعفری دعا نمی کند چرا که آنها در حال قرار دادن سنگ سجده به صحنه ، آنها با سر اشاره کردن بدون نماز، اگر شما می گویند شما بسیار شرم آور است. هنگامی که نماز واجب نیست، رکوع ، و در مرحله دوم آنها سنگ را پرستش کنید شما خارج شوید. در اینجا چیزهایی که ما teferuuat می گویند ...
پاسخ سوال 13 :
گفت ▪ نرسی ، " ما در حال برخورد با بزرگترین کانن ایمان فقه قانون، " او می گوید. با این حال، در سخنان این کتاب از اشتیاق شرط بندی. " 1، 2 ، البته، من چنین اعمال هستم ، یک فرقه من آمده مصلحت سمت راست . این برای من کافی است. ( 21.Söz )
آخرین کلمات : "ای مردم از اهل سنت و جماعت که شایسته ! محبت حرفه ای را برای شما و من اهل تهیه Alevis ! به سرعت و به hakikatsiz این بی معنی ، ناعادلانه، حذف مضر نظارتی آیا هیچیک از شما . در غیر این صورت ، در حال حاضر hükmeyle zındık قوی یک نسخه از پیش نویس، و یکی را در مقابل ابزار دیگر، آیا در کره با استفاده از خواهد شد . هنگامی که شما آن را شکست ، آن را به ابزار شکستن . شما اهل توحید است که شما ، برادری و اتحاد بر اساس شناور پیوند - سفارش اوراق قرضه مقدس mâbeyni خود را ، در حالی که تهمت ضروری به ترک اموری که لازم است بخش cüz'î است . ( S.nurs چشمک می زند )
" ساده ، آیا پیچیده نیست، منادی نفرت نیست " ( حدیث )
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder